marți, 21 iunie 2011

Vanzatorii de la benzinarii

Vanzatorii de la benzinarii sunt o specie aparte. Te duci la benzinarie (Mol in Pd Piatra dupa pod) alimentezi, intri sa platesti. In fata ta mai e un client. Te grabesti. Te uiti pe geam la angajatul care s-a apucat sa-ti stearga parbizul fara sa-l rogi. Stii ca ai ceva de valoare in pe scaunul din dreapta si nu te simti confortabil. De ce gura ma-sii nu se grabeaste vanzatoarea?! Gura ma-sii cersetorului-vanzator, nu-mi plac deloc fazele astea cand se apuca de sters masina la benzinarie, simt ca vrea sa-mi bage mana-n buzunar. Ajung la casa. Dau sa platesc. Vanzatoarea:
-Doriti sa beneficiati de cardul nostru de fidelizare care consta in… Ma uit la ea si ma gandesc ca poate nu ma recunoaste INCA, am alimentat de-atatea ori acolo si n-am vrut niciun blestemat de card.
-Nu! (Un NU spus asa…apasat si cu ciuda!)
-Doriti un deodorant pentru masina la pretul promotional de….
-Nu, multumesc! Ma uit spre masina sa vad ce-mi mai face cersetorul. E 7:42, ma grabesc.
-Doriti o Coca Cola, avem o promotie?
-Nu!
-Sunteti fumator?
-Nu! (Gott sei dank! M-am lasat!)
-Daca aveti Dacia, avem o promotie la …
-Nu, nu am!
-Avem niste eclere formidabile, la doar 3 ron bucata.
-Nu, multumesc!
-O saorma atunci?!
-Oh, nu, incerc sa tin regim!
-Doriti poate o fetita?
-Nuu!
-Un caiet dictando?
-Nuuuu!!!
-Chimen???!!!
-Nu doamna, nu iau nimic!!!!
-Domnule, dar chiar sunteti nesimtit!!! Dumneavoastra veniti la benzinarie doar ca sa va alimentati masina? Luati macar un Twix! Un pix ceva! Ca ma dau afara patronii daca nu fac vanzare la papetarie, saormerie sau la asigurari! Hai domnu’ ia un Twix! Isi pune doua ciocolate pe cap, pe post de urechiuse de iepuras: Twix Twix!! Twix Twix!!!! Haide neneaaaa, ia si mie doua ciocolateee, zise zambind printre lacrimi.
Ma uit pierdut pe geam. Celalalalt angajat al benzinariei isi face treaba mai departe stergand luneta si cantand cu patos. Prin geamul desenat cu motive matinale, aud franturi de cantec: “De-aveti o mamaaa, n-o poti uitaaa, fie buna fie reaaa, e totusi mama ta, e totusi mama taaaa…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu